21. november 2014

Kakijeva rolada

Pozdravljeni po dolgem času! :)

V moji prvi objavi na blogu sem se razpisala predvsem o tem, kako sem se odločila za korenite spremembe v življenju. Pustila sem faks s katerim nisem bila zadovoljna, odselila sem se iz Ljubljane, ter se odločila, da bom uživala. Z uživanjem sem imela v mislih predvsem to, da bom počela stvari ki me veselijo in veliko potovala. V resnici pa sem se že kmalu po začetku pisanja bloga odločila, da še ne opustim šolanja ter se ob delu vpišem še na nov faks. Ker je to izredni faks imam predavanja petek popoldne in sobote dopoldne, torej ravno takrat, ko sem imela včasih največ prostega časa. Poleg tega pa sem se še na novo zaljubila in tako najraje preživljam svoj prosti čas s fantom. :)
 V bloganju uživam, le zorganizirati se moram in dobiti čas za vse. Tako da obljubljam, da bom bolj učinkovito usklajevala obveznosti, že zaradi tega, da ne bom nenehoma poslušala vprašanja, kdaj bo kakšna nova objava. ;)

Z nakladanjem na stran, danes sem po dolgem času nekaj sčarala v kuhinji. To, da bojo kakiji glavna sestavina v naslednji sladici sem imela začrtano že dolgo časa. Seveda so ideje kar padale; od kakijevih mafinov do kakijeve pite do kakijeve marmelade pa vse do kakijeve rolade. Pri roladi se je ustavilo, pa čeprav že razmišljam, da bi poizkusila tudi kakijeve mafine.






Sestavine za čokoladno testo:

- 10 dag moke
- 5 dag kakava
- 6 jajc
- 2 vanilina sladkorja
- 1 pecilni prašek
- 12 dag sladkorja v prahu
- 1 žlica ruma


Sestavine za kakijev nadev:

- 3 zrele kakije
- 50 g sladkorja
- 2 dcl sladke smetane
- 10 g želatine
- 1 vanilin sladkor



Postopek:

Najprej naredimo kakijev nadev. Kakije olupimo in s paličnim mešalnikom zmiksamo da dobimo kakijevo kašo. Dodamo sladkor in vanilin sladkor. Želatino zmešamo s petimi žlicami hladne vode in pustimo vsaj pet minut da se želatina poveže z vodo. Medtem sladko smetano čvrsto stepemo. Želatino segrejemo, da preide v tekoče stanje. To je najlažje narediti tako, da jo za 10 sekund postavimo v mikrovalovno. Želatino zlijemo v kakijevo kašo, nato pa dodamo še stepeno sladko smetano in dobro premešamo. Postavimo  v hladilnik za vsaj dve uri.

Beljake ločimo od rumenjakov in jih stepemo v čvrst sneg. Rumenjaku dodamo sladkor v prahu, vanilina sladkorja in rum ter dobro stepemo. Mešanici z rumenjaki dodamo moko, kakav, pecilni prašek in beljake ter zelo počasi premešamo, da nastane enakomerna masa. V pekač, obložen s peki papirjem, maso vlijemo in pečemo v pečici na 200°C približno 10 – 15 minut. Ko vzamemo testo iz pečice ga takoj s peki papirjem vred vzamemo iz pekača ter zavijemo v rolado. Tako pustimo dokler se ne ohladi.
Peki papir odstranimo z biskvita in biskvit lepo raztegnemo. Namočimo ga, da ne bo preveč suh. Jaz ga namočim z razredčenim rumom v razmerju 1:3 z vodo. Po biskvitu namažemo kakijev nadev in previdno zavijemo do konca. Rolado postavimo v hladilnik vsaj za pol ure, da se malo utrdi. Postrežemo jo hladno.






Ni komentarjev:

Objavite komentar