27. november 2014

Kakijevi mafini



Kot sem prejšnji teden napovedala, sem se res lotila pečenja kakijevih mafinov. Hmmm… ali bi morala raje napisati »muffinov« oziroma celo »mufinov«? Kar dolgo časa sem se spraševala, kako je pravzaprav pravilen slovenski izraz za te mini tortice, pa sem se na koncu odločila, da bom jaz kar »mafine« pisala. Poimenovanje pravzaprav ni tako pomembno, kot je pomembno to, da so ti kakijevi mafini res odlični.  Če pa pričakujete okus kakija tukaj notri, ga žal ne boste preveč čutili, a prav on je tisti, ki daje mafinom sočnost. Tako da če imate kakije in ne veste kam z njimi, pripravite te okusne mafine in jih podtaknite celo tistim, ki nad kakijem niso navdušeni. Pa seveda jim povejte glavno sestavino teh mafinov šele takrat, ko jih pohvalijo. ;)




 Sestavine:

2 velika zrela kakija
1 vanilijin sladkor
200 g sladkorja
100 g stopljenega masla
2 jajci
1 žlica ruma
1 dcl mleka
1 pecilni prašek
250 g moke
Ščepec soli
60 g sesekljanih mandeljev
60 g sesekljane bele čokolade
60 g sesekljane temne čokolade


Postopek:

V prvi posodi stepemo jajci, vanilin sladkor in sladkor. Nato dodamo še rum, mleko in ohlajeno stopljeno maslo. Kakije olupimo in jih s paličnim mešalnikom pretlačimo, da dobimo kakijevo kašo. To kašo dobro zmešajmo skupaj s sestavinami v prvi posodi.
V drugi posodi zmešajmo moko, pecilni prašek in ščepec soli. Med stalnim mešanjem počasi sestavine druge posode dodajamo sestavinam prve posode. Ko se vse sestavine dobro zmešajo dodamo še sesekljane mandeljne in sesekljano čokolado in z žlico premešamo.
Nato s to maso naredimo mafine. Nekateri prisegajo na mafinov pekač, katerega zgolj dobro namastimo in pomokamo. Drugi v mafinov pekač vstavijo papirčke, tretji pa to delajo s silikonskimi modelčki. Jaz sem zadnje čase kar navdušena nad silikonom, tako da sem izbrala kar silikonske modelčke. Napolnila sem jih skoraj do roba, ter nato postavila v pečico, segreto na 180°C.  Pečemo jih  20 – 30 minut (vse odvisno od vrste pečice).






Ni komentarjev:

Objavite komentar