17. september 2014

Rižev kruh



Najboljši kruh je domači kruh. Itak! Da je pa povrhu tega še svež in zdrav, je pa sploh super. :)
Še pred letom dni sem si mislila, da kruha ne bom nikoli pekla. Vedno se mi je zdelo zakomplicirano, najbrž zato, ker mi še testo za pico ni nikoli uspelo. :) 
Odkar pa gledam, da uporabljam malo bolj zdrava živila in bele moke sploh ne uporabljam več, pa sem se le opogumila narediti kruh. Kruh imam namreč zelo rada, v trgovinah pa je že težko dobiti kruh, ki nima nič bele moke. Moj prvi kruh je bil pirin. Tako dober mi je bil, da sem se nad peko kruha kar navdušila.
Včeraj pa sem prvič uporabila riževo moko. Glede na to, da ga že več kot polovica manjka, sklepam, da je dober vsem. Meni je, in definitivno bo večkrat na meniju.




Sestavine:

- 300 g riževe moke
- 200 g pirine moke
- 1 žlico chia semen, namočenih v vodi
- 5 dcl vroče radenske
- 1 pecilni prašek iz vinskega kamna
- ščepec himalajske soli



Postopek:

Vse sestavine preprosto zmešajte in vlijete v manjši pekač, ki ste ga namastili (če uporabljate silikonskega ga ni potrebno namastiti). Postavite v ogreto pečico na 200°C. No, tukaj nastane en problem... toliko pozabljiva kot sem, nisem pogledala koliko je bila ura, ko sem postavila kruh v pečico. Tako da točne ure pečenja vam ne znam povedat, mislim pa, da je bilo okoli 45 minut do ene ure. Sproti glejte v pečico in z nožem preverjajte, ali je sredica že pečena.
Ko je kruh pečen, ga vzamemo iz pečice in pokrijemo z vlažno krpo, da skorja ne postane preveč trda.
Najboljši je kruh takrat, ko je še mlačen in ga namažemo zgolj z margarino. Njamsi. :)








---------------------------------------------

Po novem me lahko spremljate tudi preko Facebooka! Kliknite TUKAJ in všečkajte. Hvala! :)

Patrisn blog

Ni komentarjev:

Objavite komentar