18. februar 2015

Nagradna igra z Ličila.si

Čas je, da razbijem led in končno napišem kakšno objavo še o čem drugem, kot o hrani. In darilo od Ličila.si za vas je kot nalašč za to! Poleg tega, da rada preživljam čas v kuhinji, rada tudi zapravljam za kozmetiko, čeprav sem se tega v zadnje pol leta kar dobro izogibala in vedno bolje mi gre :) No, ne bom dolgovezila, naj kar povem bistvo te objave.





V sodelovanju z Ličila.si, pripravljamo nagradno igro. Vse kar moraš storiti je, da poiščeš na moji FB strani Patrišn blog objavo, ki se nanaša na nagradno igro, jo JAVNO deliš, všečkaš Ličila.si in mojo FB stran Patrišn blog ter se nato v komentar podpišeš. 

Nagradna igra velja do 1.3.2015, dobitnika pa razglasim najkasneje 3.3.2015. :)



In kaj vsebuje nagradna igra?

Sleek paleta senčil - Garden of Eden I-Divine v vrednosti 12,95€, ter Sleek Blush by 3 - Pink Lemonade v vrednosti 16,95€. Skupna vrednost nagrade je torej 29,90€! :)


Za sliki, kako izgledajo barve na koži, sem pobrskala kar na Pinterestu, zato, da dobite ličila nova in neuporabljena!



Torej, še enkrat pravila igre:
1. Všečkaš FB stran Ličila.si ter Patrišn blog
2. Na Patrišn blogu poiščeš objavo, ki se nanaša na nagradno igro in jo JAVNO deliš.
3. Se pod objavo podpišeš.

Ni komentarjev:

Objavite komentar