2. marec 2015

Beauty Sweeties


" Beauty Sweeties so popoln bonbon za vse, ki imajo radi naravne sestavine, živijo razgiban življenjski stil, skrbijo za dobro počutje in lepoto in seveda za vse, ki se radi sladkajo."



Če le redno spremljate bloge, potem veste, da so nedolgo nazaj vse bloge preplavili bonboni Beauty sweeties. No, jaz z objavo sicer malo mudim, vendar pa sem se odločila, da še vseeno le spišem eno objavo o njih. 






Po pošti sem dobila pet paketkov. Priznam, paketki so res majhni, vendar ravno prav za vse tiste, ki se radi sladkamo in posegamo po bonbonih, dokler ni paket prazen. :) 

Še preden sem dobila bonbone, sem razmišljala, da bi kakšen paket tudi podarila svojim zvestim bralcem, a se nisem mogla upreti moji radovedni strani, kakšnega okusa so vsi. In tako ne bo nič z obdaritvijo, saj smo se z vsemi posladkali kar sami in sledi o tem bonbonih ni več :)
Vsi smo bili najbolj navdušeni nad jogurtovimi kremnimi pralineji, čeprav seveda tudi sadni želatinasti srčki niso slabi in so hitro izginili.


In kaj je sploh bistvo teh opevanih bonbonov?
To, da vsebujejo koencim Q10, aloe vero in kolagen. No, nekaterim to nič ne pomeni, saj ne vedo kaj te tri sestavine sploh so, zato naj malo več povem o tem.

Koencim Q10 je prisoten v vsaki živi celici telesa. Je močan antioksidant, pomaga do energije ter varuje pred stresom. Največ ga je v listnati temno-zeleni zelenjavi, kot je špinača, je pa tudi v oreščkih in morski hrani.

Aloe vera je rastlina, podobna kaktusu. Krepi imunski sistem, zdravi rane, blaži opekline, pomaga odpravljati ekcem in akne, zdravi vnete dlesni, odpravlja želodčne in črevesne težave, pa še bi lahko naštevala.

Kolagen je glavna beljakovina vezivnega tkiva in deluje kot lepilo za mišice, kosti, veziva ter tkiva.






Jogurtovi kremni pralineji so iz mehke bele čokolade, h kateri so vmešali še koščke sadja in sadno jogurtovo kremo. So pralineji, vrhunske kakovosti, kateri se ti kar stopijo v ustih. Okusi: 

Acai jagode - gozdni sadeži





Granatno jabolko - malina





Mango - breskev






Sadni želatinasti srčki pa so bonboni, izdelani ročno, po tradicionalnem receptu. Vsebujejo kar 20% zgoščenega sadnega soka in 6% sadnih delčkov na mehki jogurtovi kremi. So tako okusni, da se ne moreš ustaviti samo pri enem srčku. Okusi: 

Acai jagode - gozdni sadeži



Mango - breskev


To so okusi, katere sem preizkusila jaz. V ponudbi pa imajo še sadne želatinaste srčke z okusom granatno jabolko - malina, ter sadne zvezdice, ki vsebujejo kar 81% sadnega deleža. Sadne zvezdice so na voljo z okusom sladke melone, brusnice in rdeče grenivke. Kar pošteno me daje radovednost, kakšnega okusa so te zvezdice. :)


Kljub čudovitem okusu, pa mi tabela energijskih vrednostih ni ravno zadišala. Jogurtovi kremni pralineji vsebujejo 574 kcal, 51,8g sladkorja in 20,6 g nasičenih maščob na 100g izdelka.  Sadni žele srčki so malo manj kalorični; vsebujejo 333 kcal, 41,7g sladkorja in manj kot 0,1g nasičenih maščob na 100g izdelka.
Ampak če primerjam z ostalimi sladkarijami, niso ostali bonboni nič kaj manj kalorični, tako, da če ste le bolj sladke vrste, vam še vseeno priporočam te, ker vsebujejo naravne sestavine.

 


Ni komentarjev:

Objavite komentar