23. september 2014

Orada z bučkami in rižem




Kako se mi je polepšal dan, ko sem v trgovini zagledala orado. Takoj sem vedela kaj bo danes za kosilo, saj o ribi sanjam že dolgo časa, doma pa imamo vedno samo postrvi, katere pa ne smem jesti. Do danes sem pripravo rib vedno prepustila mami, danes pa sem se tega podviga lotila sama. Poleg orade pa sem pripravila še riž, za solato pa je bila danes kar vložena domača rdeča pesa.






Orada z bučkami

Sestavine:
- 2 očiščeni oradi
- 2 majhni bučki
- šop peteršilja
- 5 vejic rožmarina
- himalajska sol
- kajenski poper
- repično olje

Postopek:
Pečico vklopimo na 220°C. 
Pekač namastimo s 5 žlicami olja. Bučke operemo in narežemo na 1 cm kolobarje. Postavimo jih na pekač ter jih popopramo in posolimo. Peteršilj sesekljamo, ter ga zmešamo z žlico olja, ščepcem soli in ščepcem kajenskega popra. Oradi temeljito operemo pod tekočo vodo in jih s papirnatimi brisačami obrišemo. Na vsako stran orade naredimo dve zarezi. V orado dodamo mešanico peteršilja, olja, soli in kajenskega popra. Orado pokapljamo s kaplico olja, kanček posolimo ter nanjo dodamo vejico rožmarina. Na pekač dodamo še preostali rožmarin. Pekač postavimo v pečico in pečemo pol ure. Po potrebi med peko zalijemo še z malo vode.



Riž s kurkumo

Sestavine:
- repično olje
- 1 čebula
- 1 skodelica dolgozrnetega riža
- žlička kurkume
- 3 skodelice vode

Postopek:
Na segreto ponev z oljem damo sesekljano čebulo. Pražimo jo počasi na zmernem ognju, da čebula počasi karamelizira. Ko se čebula lepo popraži, dodamo riž in žličko kurkume. Prilijemo vodo in kuhamo približno 20 minut na zmernem ognju, da voda popari.









Ni komentarjev:

Objavite komentar