20. september 2014

Rafaelo torta



So ljudje, ki obožujejo Rafaelo, in so ljudje, ki ga ne. Jaz seveda spadam med tiste, ki ga. 
Če mi kdo omeni, da je ena izmed sestavin kokos, se mi začnejo sline kar cediti. :)
Danes vam bom predstavila recept za odlično Rafaelo torto, katero spečem najmanj dvakrat na leto, saj jo vsi hvalijo. Priprava pa je povsem enostavna. 




Sestavine:

- 3 jajca
- 75 g ostre moke
- 90 g sladkorja
- pecilni prašek
- 200g bele čokolade
- 750 ml sladke smetane
-  100 g kokosove moke
- po želji žlica ruma ali kokosovega likerja
- po želji mandelji



Postopek:

Na štedilnik pristavimo posodo, v katero date 250 ml sladke smetane ter belo čokolado, nalomljeno na koščke. Na zmernem ognju mešamo, dokler se čokolada popolnoma ne stopi. Kremo ohladimo in jo postavimo v hladilnik za približno 3 ure, najboljše pa, da jo pustimo kar čez noč.
Pečico vklopimo na 180°C. Beljake ločimo od rumenjakov in jih posebej stepemo. V drugi posodi pa stepemo rumenjake skupaj s sladkorjem. Dodamo še ostro moko, pecilni prašek in stepene beljake ter na rahlo premešamo.V dobro pomaščen tortni pekač vlijemo maso biskvita in damo peči za približno 15 - 20 minut. 
Stepemo 500 ml sladke smetane. Iz hladilnika vzamemo kremo in jo stepamo pet minut, nato pa jo vlijemo v stepeno smetano in dobro premešamo.
Biskvit prerežemo na polovico in ga namočimo. Jaz žlico kokosovega likerja razredčim z 4 žlicami sladke vode in to polijem po biskvitu. Če se izogibate alkoholu, lahko namočite samo s sladko vodo.
S polovico kreme namažemo spodnjo plast biskvita. Nato damo še zgornjo plast biskvita in premažemo s preostankom kreme. 
Okrasimo po želji. Jaz ponavadi posujem še po vrhu kokosovo moko ter dodam mandelje.





4 komentarji:

  1. Mmm, samo ime torte sem prebrala in sem že vedela da mi bo všeč :) Pa še nič zakomliciranega ni glede recepta tako da definitivno 1x ko bo čas tole ustvarim.

    OdgovoriIzbriši
  2. Delam zelo podobno.. le, da nekaj moke zamenjam z mletimi mandelji. Biskvit ne namakam s sladkano vodo, saj se mi zdi že tako sladko.. namesto tega uporabim mleko. Zelo dobro pride, pri vseh vrstah tort. Še boljše seveda, če mleku dodamo malo kokosevega likerja, ali nam najljubše - amaretta (mandeljev liker). Da poseben, več kot odličen okus in zelo priporočam :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. O super, najlepša ti hvala za komentar. Nasveti so vedno dobrodošli ;)

      Izbriši