8. september 2014

Riževi špageti z zelenjavo




 Pri dieti, ki se jo moram držati, imam prepovedano belo moko. In glede na to, da sedaj ni dneva, ko ne bi pojedla kaj riževega; riž, riževi vaflji, napihnjen riž, riževa moka, riževo mleko,... sem kupila še riževe špagete. Normalno, saj kateri primorec pa zdrži brez pašte! :)
Takih špagetov nisem še nikoli jedla , tako da nisem vedela kaj pričakovati.
Surovi so bele, prosojne barve, ko se pa skuhajo pa postanejo beli in podobni tistim ''nudeljnom z župe''. Okus mi je zelo všeč, pa saj se ne čudim, saj sem se nad riževimi izdelki kar precej navdušila. 
In kako sem jih naredila?



Sestavine:
- 200g riževih špagetov
- 1 bučka
- 1 jajčevec
- 1/4  brokolija


Postopek:
Najprej damo kuhat brokoli in sicer tako, da ga v vreli vodi kuhamo še približno 7-10 minut, toliko, da postane mehak (to preverjamo z vilico). 
Ko se brokoli kuha, na olju (jaz uporabljam repičino) popečemo bučke in jajčevce, ki smo jih narezali na kocke. Ko se zapečejo, dodamo še 1/2 dcl vode, da se še malo pokuha. Dodamo malo himalajske soli (seveda lahko uporabite tudi navadno), kajenskega popra, črnega popra in kurkume. Kurkuma mi je všeč, ker obarva jed v rahlo oranžkasto.
Riževe špagete skuhamo po navodilu iz vrečke. Ko se skuhajo jih odcedimo in dodamo bučkam in jajčevcem. Prav tako dodamo še brokoli, ki ga narežemo na manjše kose. Vse dobro premešamo in voila, kosilo je skuhano v pičlih 15 minutah! :)




Ni komentarjev:

Objavite komentar