2. september 2014

Spremembe.

"Torej, Patricija, kaj boš pa sedaj, ko si pustila faks?"
Vprašanje, na katerega sem morala v teh poletnih mesecih tolikokrat odgovoriti, da sem  že naveličana odgovarjanja in tako povem vsem isto: "Počela stvari, ki jih počnem z veseljem. Brez skrbi, ne bom cele dneve preležala na kavču in gledala v televizijo ter se smilila sama sebi. Delala bom in ko bom zaslužila dovolj za tisto kar si želim, si bom privoščila brez slabe vesti." Seveda me je večina to spraševalo ker jih je res zanimalo kakšne načrte imam. So pa nekateri postavljali vprašanja samo zato, da bi se mi kasneje lahko smejali v obraz. Tistim sem na kratko odgovorila in dala znak, da naj me ne sprašujejo več o tem, saj je to moja stvar, ne njihova.

~~~~~~~~~~



Po dolgem razmisleku sem začetek julija še zadnjič pogledala skozi okno študentske sobe in se šla odjavit. Takrat me je spremljalo tisoč občutkov.  Ampak sem bila prepričana, da je to res bilo potrebno in mi ne bo nikoli žal za ta korak. Seveda, pogrešala bom prijatelje, ki sem ji spoznala v času študija. Ampak razdalja ni nepremagljiva. ;)

Ko sem povedala da sem pustila faks je bilo toliko različnih odzivov. Od tistih, ki me ne poznajo resnično, sem bila deležna samih negativnih komentarjev. Dobivala sem poglede zgražanja, češ, kaj pa misliš da boš brez faksa razvajena smrklja... Nekateri so se posmehovali, da so itak že prej vedeli da z mano ne bo nič v življenju. Spet drugi posmehovali, da kako mi ni uspelo narediti niti prvega letnika, saj se šteje da je EF lahek faks. Sprva mi je kar zbilo moralo, potem pa sem se nehala ozirati na ostala mnenja.

Našli pa so se tudi ljudje, ki so me podprli, predvsem tisti, ki me dobro poznajo. Med njimi so hvala bogu tudi moji starši. Seveda je bilo veliko pogovora z njimi o tej temi, kaj bi sploh rada. Hvaležna sem jima, da sta podala svoje mnenje, vendar upoštevala mojo odločitev.

~~~~~~~~~~

Da bi res pričela uživati življenje, sem si čez poletje vzela čas in naredila seznam stvari, ki me veselijo in kaj si želim poizkusiti v življenju. Najprej sem več ur gledala v prazen list papirja, potem pa so se ideje kar začele vrstiti in nastal je seznam dolg več strani. Takoj sem ugotovila, da mi dolgčas ne bo.

"Kje naj se lotim, grem kar po vrsti?", sem se spraševala. No, nekatere stvari so res velikanske, tako da sem se odločila, da ne bom šla po vrsti, ampak se bom lotila najlažje in potem postopoma napredovala. 

Ena izmed prvih stvari, ki sem se jo odločila narediti, je ustvariti svoj blog. Saj vem, dandanes ima že skoraj vsak blog, ampak zdi se mi, da ima prav vsak blog svoj čar, saj je vsak drugače tematsko obarvan in drugače napisan. Pri meni ne bo samo ena zvrst bloga, npr. blog z outfiti, ki so vedno bolj popularni, temveč bo raznolik. Vseboval bo stvari, ki me veselijo, katere z veseljem počnem. Od kuhanja (tega bo definitivno največ), do ustvarjanja, fotografiranja, potovanja, kozmetike, mode in še in še. Marsikomu se bo zdel preveč našarjen, ampak to je moj stil.

Prijetno branje bloga :)



3 komentarji:

  1. Dobrodošla v svetu bloganja ;) Super, da si se odločila z ostalimi deliti to kar te veseli. Sem na hitro preletela recepte, ki si jih objavila in par sladic bom zagotovo skušala tudi sama ustvariti :)
    Si razmišljala, da bi ustvarila Bloglovin ali Fb profil, da bi ti lažje sledili?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala za dobrodošlico! :))
      FB profil pa ravno sedaj ustvarjam hehe. Sporočim, ko bo narejen :)

      Izbriši