3. september 2014

Pirin biskvit z breskvami


Ravno ko sem se trdno odločila, da pa le pričnem z blogom, sem imela test alergij. Rezultati niso bili prav nič briljantni. Z mamo sva rabili dolgo časa, da sva šle skozi rezultate in razbrale kaj sploh lahko jem. Seveda je seznam dovoljenih stvari precej krajši kot seznam prepovedanih stvari. Za tri mesece moram navadno sol zamenjati za himalajsko, nič sladkorja, nič bele moke, nič kravjih izdelkov (razen sirotke), od sadja ne smem jagod, breskev, marelic, robidnic, pomaranč, limon,... od zelenjave mi ni dovoljen por, paprika, sveži paradižnik, špinača, kitajsko zelje,... Lahko bi naštela še polno drugih stvari, ampak to ni namen današnjega bloga.

Kljub temu, da sama ne smem veliko stvari, pa bo na blogu kar veliko tega. Nekaj receptov sem si že tekom poletja pripravila. Prav tako mi ni problem narediti stvar in se je potem ne dotakniti. Seveda me zanima okus, ampak nasmeh jedca mi da dovolj trden dokaz, da mi je uspelo.

Za danes sem pripravila pirin biskvit z breskvami. Rada pečem slaščice, ampak velikokrat zamenjam navadne stvari za bolj zdrave stvari. Tako zamenjam navadno moko za pirino moko, navadni sladkor za rjavi sladkor, namesto enega jajca dodam chia semena, itd.




Sestavine:
- 1 jajce
- 120 g pirine moke
- 100 g kokosove moke
- 220 g rjavega sladkorja
- 1 žlica chia semen, namočenih v vodi
- 1 pecilni prašek
- 1 vanilijin sladkor
- 2 dcl jogurta
- 1,5 dcl kokosovega olja
- breskve


Priprava:
Jajca in sladkor penasto vmešamo. Dodamo jogurt, vanilijev sladkor, olje ter chia semena. Dobro premešamo, nato pa dodamo postopoma pirino moko, zmešano skupaj s kokosovo moko in pecilnim praškom. Poljubno količino breskev narežemo na poljubne koščke in premešamo s testom.
Pečico nastavimo na 200°C. Pekač dobro namastimo, nato pa vanj vlijemo maso. 
Pečemo približno 20 minut.



Ni komentarjev:

Objavite komentar