29. april 2015

Skutina pita z lobodiko



Sklepam, da je bil skoraj vsak začuden, ko je prebral, da je v piti lobodika. Nekateri najbrž ne veste, kaj lobodika sploh je, drugi pa si mislite če sem nora, da jem to rastlino. No, naj vam povem, da sem tudi jaz še 14 dni nazaj mislila, da je ta rastlina strupena in sem se ji vedno izogibala, sploh zaradi bodečih listov. Potem pa smo z družino šli na kosilo v Oštarijo Žogico, kjer je bila na dnevnem meniju rižota z lobodiko. In tako sem se prvič seznanila z lobodiko v hrani in morala sem jo dodati tudi v mojo pito. Kljub grenkobi, ki spremlja lobodiko, pita ni grenka, saj ostale sestavine razbijejo grenkobo.





Sestavine:

- 300 g moke
- 150 g margarine
- 2 rumenjaka
- 2 žlici mleka
- sol 
- 330 g skute
- 50 g kisle smetane
- 120 h prekajene šunke ali slanine
- 50 g feta sira
- 1 jajce
- 100 g lobodike
- Biogetta ali Vegeta
- ščepec sesekljanega rožmarina


Priprava:

Poganjke lobodike operemo in jih v vreli vodi kuhamo 10 minut. Nato jih odcedimo in narežemo na 1 - 2 cm dolge koščke.
Iz moke, masla, mleka, dveh rumenjakov in ščepca soli zgnetemo krhko testo za pito. Testo zvaljčkamo ma približno pol centimetra debelo in ga damo v pomaščen pekač za pito. Kar ostane testa ga pustimo za na vrhu. Testo damo za 10 minut peči v segreto pečico na 200°C.
Skuto, kislo smetano in jajce zmešamo v gladko maso. Dodamo narezano šunko ali slanino, koščke feta sira, lobodiko, žličko Biogette ali Vegete in sesekljan rožmarin. Dobro premešamo in vlijemo v testo, ki smo ga 10 minut že pekli.  Po vrhu pite natrgamo ostale koščke testa. V pečici pečemo še približno 40 minut, tako, da postane zgornje testo zlate barve. Postrežemo lahko toplo ali hladno; oboje je okusno. 





Ni komentarjev:

Objavite komentar