30. september 2014

Tortilje z nadevom piščanca in zelenjave


 Ena redkih stvari, ki jih pogrešam z Ljubljane je ta, da sem vsaj enkrat na mesec jedla v mehiški restavraciji. Tam sem se vedno najedla do mrtvega in vedno je bilo tako dobrooo.
Ampak smo ugotovili, da se da malo mehiškega vonja v lastno kuhinjo z lahkoto prinesti. ;)





Sestavine za 6 tortilj:
- 6 tortilj 
- 2 čebuli
- 2 bučki
-2 papriki
- 1 pisčančji file (300g)
- konzerva koruze
- Salsa mexicana omaka
- začimbe po okusu (jaz sem dala črni poper, kajenski poper, sol in malček vegete)



Priprava:
Najprej sesekljamo čebuli in ju popražimo na olivnem olju. Bučke, paprike in piščanec narežemo na trakove in jih dodamo popraženi čebuli. Pečemo toliko časa, da se zelenjava in piščanec lepo zapečeta. Nato pa prilijemo 0,5 dcl vode, dodamo začimbe, pokrijemo in kuhamo 10 minut na zmernem ognju. Ko je kuhano, dodamo koruzo in Salsa mexicana omako ter dobro premešamo.
Tortilje lahko kupimo, lahko pa tudi naredimo sami. Jaz sem jih tokrat kupila, in sicer koruzne. Pogrejemo jih v mikrovalovki ali pa v ponvi. Nato pa vsako tortiljo obložimo z nadevom, ter jo zavijemo. Jaz sem jih zelo obložila, zato sem zapičila dva zabotrebca.






Ni komentarjev:

Objavite komentar