26. oktober 2014

Čokoladno - vanilijeva torta




Vedno ko nekaj spečem z veseljem ponudim gostom krožnik pred nos, da poizkusijo kaj sem spekla  ter seveda, da pohvalijo. Seveda vsak reče da sem spekla odlično, saj jim drugega ne preostane. Če pa mi še kdo reče, da sem res zgrešila poklic in da bi morala imeti slaščičarno, moj ego nenormalno narase. :) 

Veliko sem že sanjarila o tem, kako bi izdelovala slaščice po naročilu in bi se samo s tem ukvarjala. No, ta teden pa se je zgodilo, da sem dobila prvo naročilo za torto. Sicer je bila to soseda, s katero se veliko družimo, ampak še vseeno me je takoj zagrabila panika. Kaj če bi ne uspejo kreme? Kaj če mi je ne bo uspelo dovolj lepo okrasiti? Tisoč in eno vprašanje se mi je pojavilo v glavi, ampak na koncu mi je le uspelo narediti tisto, kar sem si zamislila. Pri okraševanju imam še nekaj problemov, ampak vaja dela mojstra. :)







Sestavine za biskvit:

- 160 g moke
- 1 pecilni prašek
- 60 g kakava
- ščepec soli
- 125 g masla
- 300 g sladkorja
- 3 jajca
- 1,2 dl mleka


Sestavine za vanilijevo kremo:

- 15 g želatine
- 2,5 dl mleka
- 2 vanilijina sladkorja
- 4 rumenjaki
- 80 g sladkorja
- 3 dl sladke smetane


Sestavine za čokoladno kremo:

- 15 g želatine
- 200 g čokolade
- 2,5 dl mleka
- 2 rumenjaka
- 90 g sladkorja



Postopek:

V eno posodo damo moko, pecilni prašek, kakav in ščepec soli ter premešamo. V drugi posodi zmiksamo najprej maslo in sladkor, ter potem postopoma dodajamo še jajca in mleko. Na koncu dodamo še sestavine iz prve posode ter dobro zmešamo. Vlijemo v namaščen tortni pekač in pečemo na 200°C približno 30 minut (vse je odvisno od pečice, tako da preverjajte z zobotrebcem, kdaj je sredica biskvita pečena). Ko je pečeno vzamemo iz pečice in čez 15 minut vzamemo iz tortnega pekača.

Za vanilijevo kremo damo najprej zavitek želatine močit v 5 žlic hladne vode. Nato mleko skupaj z vanilijinem sladkorjem zavremo in kuhamo na nizkem ognju še približno 5 minut. Medtem stepemo rumenjake s sladkorjem, ki ju nato skupaj z želatino vmešamo v mleko. Pustimo da se ohladi, nato pa mešanico zmešamo z stepeno sladko smetano.

Tudi za čokoladno kremo damo najprej močit zavitek želatine z 5 žlicami hladne vode. Čokolado nasesekljamo na majhne koščke. Mleko zavremo. Rumenjake zmiksamo s sladkorjem in jih skupaj z želatino in čokolado damo v mleko. Mešamo, dokler se čokolada ne stopi. Ko se masa shladi, jo zmešamo skupaj z stepeno sladko smetano.

Ko je biskvit ohlajen, ga prerežemo na pol in obe polovici po želji namočimo z razredčenim rumom. Okoli spodnje polovice postavimo tortni obod, ki smo ga obložili s peki papirjem. Vlijemo vanilijevo kremo in prekrijemo z drugo polovico biskvita. Na vrh tega pa vlijemo še čokoladno kremo. Torto pokrijemo in jo postavimo za približno 5, 6 ur v hladilnik, da se kreme strdijo.

Ko jo vzamemo iz hladilnika, previdno snamemo tortni obod in po želji okrasimo. 







Pri spodnji torti pa sem naribala belo čokolado in jo potresla ob strani. Na vrhu pa sem dala beljakove poljubčke. Recept za te pa dobite tukaj. :)



1 komentar: