30. januar 2015

Polnjeni jajčevci






Zunaj spet močno sneži. Ko sem bila majhna sem oboževala sneg, sedaj sem pa bolj vesela, če ga ni. Tista brlozga, ki nastane ob cestah, pa problemi na cesti, pa ledeni pločniki... ah, kje je poletje! :)
Jajčevci so poletna zelenjava, ampak v trgovini se dandanes itak dobi vse leto vso sadje in zelenjavo. Meni so jajčevci najboljši panirani v pivskem testu, a za spremembo sem jih tokrat naredila polnjene. Zdravo poletno kosilo za snežni zimski dan ;)




Sestavine:

- 4 jajčevci
- skodelica skuhane prosene kaše
- 2 korenčka
- 1 bučka
- feta sir
- začimbe


Postopek:

Proseno kašo skuhamo po navodilih z vrečke. Jajčevce preprežemo čez polovico in jim izdolbemo sredico. Korenčka, bučko in ostanke jajčevcev dobro operemo in naribamo. Naribano zelenjavo zmešamo s proseno kašo in začimbami. Z nadevom napolnimo jajčevce, po vrhu pa potresemo še na koščke razdrobljen feta sir. Pečemo v pečici na 220°C približno 20 minut. Postrezite še toplo.
Predlog za servisiranje: Polnjenje jajčevce položite na posteljico iz motovilca, jajčevce pa nato pokapajte z balzamičnim kisom.



Ni komentarjev:

Objavite komentar