8. februar 2015

Čokojago pita

Veste, kaj je največji užitek pečenja? Ko spečeš pito, ki je pojedena v enem mahu, jedci pa jo kar hvalijo. No, seveda se dobijo vedno izjeme, ki jim kaj ni všeč, ampak njihove komentarje v trenutku odmislim.
Te dni sem bila bolna in ko sem se že naveličala ležanja in spanja v postelji, sem se premaknila v dnevno sobo na kavč in odprla program 24 kitchen. Tam vedno dobim inspiracijo in voljo do kuhinje. No, tokrat sem gledala ta program štiri ure in v štirih urah so spekli tri torte z okusom jagode, čokolade in mete. Na začetku mi je bilo zanimivo Rudolphovo ustvarjanje, po štirih urah pa sem bila že naveličana, saj se je z okusi nenehno ponavljal. Kljub temu mi je dobro vzbudil brbončice in vedela sem, da bo moja naslednja sladica bila iz čokolade in jagode. Nekaj časa sem improvizirala in nastala je ta slastna Čokojago pita :)









Sestavine:

- 100 g margarine
- 70 g + 4 žlice sladkorja 
- 1 vaniljin sladkor
- 2 rumenjaka
- ščep soli
- 2 žlici mleka
- 200 g moke
- 4 dcl smetane
- 100 g jedilne čokolade
- 400 g jagod


Priprava:

Margarino penasto zmešamo skupaj s 70 g sladkorja, vaniljinim sladkorjem ter 2 rumenjakoma. Dodamo sol, mleko ter moko te mešamo, da dobimo kompaktno testo. Testo razvaljamo in ga položimo na pomaščen pekač za pite na dno ter ob robovih. Pečemo približno 20 minut na 160°C, oziroma toliko, da testo lepo pozlati. 4 dcl smetane počasi zavremo in dodamo 100 g jedilne čokolade ter toliko časa mešamo, da se čokolada popolnoma stopi. Čokoladno smetano polijemo po testu, ki smo ga ohladili. Postavimo v hladilnik za približno 2 uri. Jagode očistimo ter jih narežemo na poljubno velike kose. Jaz sem jih kar sesekljala, saj tako pridejo jagode najbolje do izraza. Pomešamo jih s 4 žlicami sladkorja ter pustimo 10 minut, da se jagode vpijejo. Po ohlajeni čokoladni smetani previdno položimo še jagode s sladkorjem. Zopet postavimo v hladilnik, približno za pol ure.

-------------

Mimogrede, ostala sta dva beljaka, ti pa ne veš kaj z njima? Sledi blogu še naprej, in pokazala ti bom hiter in enostaven recept, kako narediti mini dva kolačka in porabiti dva beljaka ;)




Ni komentarjev:

Objavite komentar