13. januar 2015

Pirini bučkini mafini



Ko slišim besedo mafin, se mi v mislih prikaže en veliiiik čokoladni mafin, ki bo veselo zakorakal skozi usta mimo želodca in pomagal do še večje zadnjice.
Vendar ni rečeno, da so mafini vedno visokokalorični in ni rečeno, da so mafini vedno sladki. Lahko naredimo tudi zdravo in slano različico za spremembo.





Sestavine:
- 200 g bučk
- 70 g mocarele
- 200 g pirine moke
- 1 jajce
- 1 pecilni prašek
-  1 dcl olivnega olja
- 2 dcl lahkega jogurta
- sol in začimbe po okusu (jaz sem dala baziliko, kajenski poper, peteršilj, črni poper)

Priprava:
Bučke dobro operemo, nastrgamo in ožemimo, da se izloči čimveč vode iz bučk. Prav tako nastrgamo tudi mocarelo. V posodi zmešamo jajce, olje in jogurt ter dobro premešamo. Dodamo moko, pecilni prašek, bučke, mocarelo in premešamo. Na koncu pa še dodamo začimbe po okusu. Nadevamo v modelčke za mafine in damo v pečico, ogreto na 200°C za približno pol ure. 

Če boste neučakani tako kot sem jaz, in boste odpirali pečico, vam bodo upadli. Potem ne izgledajo tako lepi, ampak dobri so pa še vseeno :)



Ni komentarjev:

Objavite komentar