2. april 2015

Medena čokolada

Sem Patricija in sem čokoholik, priznam! :) V letošnjem letu lahko preštejemo dneve na prste obeh rok, ko nisem zaužila ničesar čokoladnega. Brez čokolade zame ni dneva. Pa naj bo to Milka čokolada, čokoladni puding, čokoladni mafini, Nesquik, kakav,... samo da je čokoladno in sem srečna. Zato sem se potrudila in odločila, da bom počasi poskušala preiti iz teh nezdravih sladkarij na bolj zdrave variante in naredila domačo čokolado. Za mojo prvo čokolado sem se odločila za medeno in ni mi žal. Žal mi je samo to, da je ni več :)

To čokolado ne vem, a bi štela pod presno ali ne, saj nisem merila temperature kakavovega masla, ko se je topil na sopari. In, da ne bo kakšnega pritoževanja, sem izraz "presno" raje izpustila.







Sestavine:

1 skodelica pravega kakava v prahu
1 sodelica kakavovega masla
3 žlice medu
Posip po želji


Postopek:

Kakavovo maslo stopimo na sopari, ter ga damo v blender skupaj z kakavom in medom. Mešamo, dokler se sestavine ne lepo premešajo in nastane enakomerna gosta masa. Na neprijemajočo podlago (npr. peki papir) vlijemo maso in jo oblikujemo. Lahko vlijemo tudi v modelčke. Če modelčki niso silikonski, pazimo, da jih prej namažemo, ter tako preprečimo sprejemanje. Povrhu damo poljubne sestavine. Jaz sem uporabila pistacijo, kokosov čips ter goji jagode. Pustimo vsaj 2 uri, da se čokolada lepo strdi, ter si nato postrezimo. 


Ni komentarjev:

Objavite komentar