8. april 2015

Orehovi mafini z borovnicami

Verjetno ste že opazili, da se mafini pri meni doma kar pogosto pečejo. Zdijo se mi najpreprostejši za pripravo, in če mi uspe, so tudi zelo slastni in sočni. Jih bom pa poskušala za nekaj časa postaviti na stranski tir in pečti vse, kar nima nobene povezave z mafini.
Ker imamo še kar nekaj borovnic v skrinji, ter je ostalo nekaj orehov od orehove potice, sem združila ta dva okusa v orehove mafine z borovnicami. Bili so zelo slastni. :)





Sestavine:

- 200 g moke
- 60 g zmletih orehov
- 1 pecilni prašek
- 1 veliko jajce
- 150 g sladkorja
- 1 vanilin sladkor
- 8 žlic olja
- 1,5 dcl navadnega jogurta
- 40 g masla
- približno 200 g borovnic


Postopek:

V skledi stepemo jajce, sladkor, vanilin sladkor ter maslo. Dodamo olje in jogurt ter dobro premešamo. V drugi skledi zmešamo moko s pecilnim praškom in zmletimi orehi. V drugo skledo počasi vlivamo tekočo maso in mešamo dokler se vse sestavine ne dobro premešajo. Nato na rahlo vmešamo še borovnice. Maso vlijemo v pekače za mafine in pečemo v pečici, segreti na 180°C približno 20 minut.



1 komentar:

  1. Njami, res sem vesela, da sem našla ta blog.
    Že sledim in razmišljam kaj bom najprej spekla. :)

    Lp, Larisa

    http://girlof21st.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši